Straipsniai
„Realybė laužo mus, o teatro tikslas – sulaužyti realybę“
Toji triušio landa, į kurią šiemet pasaulį įvijo klastingasis virusas, ypač baugi turėjo pasirodyti scenos…
Sukaktį pasitinkanti aktorė Eglė Gabrėnaitė: „Gražiausia tai, kas neįvyko“
Aktorė Eglė Gabrėnaitė yra be galo maloni pašnekovė: ji niekada neparodys, kad užduodami klausimai kvaili…
Neįsivaizduoju neasmeniško kūrinio. Pokalbis su aktore Indre Patkauskaite
Valstybinio Vilniaus mažojo teatro aktorė Indrė Patkauskaitė apdovanota išskirtine scenine individualybe. Varia Antono Čechovo „Vyšnių…
Teatras turi būti atviras. Pokalbis su Aleksandru Špilevojumi
Aleksandras Špilevojus – aktorius, režisierius, dramaturgas, teatro mokytojas, radijo laidų vedėjas. Baigęs vaidybos studijas Lietuvos…
Pažvelgti į problemas per menininkų vaizduotę. Pokalbis su Vytautu Michelkevičiumi
Meninis tyrimas – tikras mūsų laikų kūdikis. Menine praktika grįstas tyrimas, kitaip sakant, tyrimas menu…
Didžiausios įtakos man turėjo profesija. Pokalbis su Arvydu Dapšiu
Lietuvių teatro ir kino aktorius, režisierius Arvydas Dapšys balandžio 12-ąją mini 60 metų jubiliejų. Kuklus…
Nedrąsiai apie Mamą Drąsą
Pandemijos ir karantino spąstuose ieškodama idėjų Teatro dienos sveikinimui, pirmiausia pagalvojau apie Bertoltą Brechtą. Žinoma,…
Sustabdyti prievartos ratą. Pokalbis su Nazha Harb
Sausio mėnesį Lietuvoje viešėjo dramos terapeutė, mokytoja ir aktorė iš Libano Nazha Harb. Ji dalyvavo…
Ką teatrai žino apie savo publiką?
Lygiai prieš 10 metų teatro mokslininkė Helen Freshwater, išleidusi studiją „Teatras ir publika“, teigė, kad…
Latvių teatro geriausieji: aktorių laikas
Kiekvienais metais lapkričio 23-iąją, garsiojo aktoriaus ir režisieriaus Eduardo Smiļgio (1886-1966) gimimo dieną, latviai teikia…
Apie mirtį – švelniai. Vaikams
Nors tabu teatre vaikams vis mažėja, kalbėtis su mažaisiais žiūrovais rimtomis ir ne visada linksmomis…
Raudonkepurė kryžkelėje
Kartkartėmis vis prisimenu garsiąją Bertolto Brechto frazę, kad geras teatras turi griauti publikos lūkesčius. Nepaprastai…